mandag 9. november 2009

Brudemesse...og spekepølse


Nå har jeg mottatt invitasjon for andre gang om jeg ville ha en stand på hjem-og hobbymessen i Lillestrøm og vise frem brudekjolene mine. Det skulle visstnok være en egen bryllupsseksjon på messa som skulle dra masse gifteklare potensielle kunder. Vi takket ikke ja, men ble nysgjerrig på hva våre konkurenter holder på med for tiden. Jeg og Siw tok derfor turen ut forrige fredag. Vi lette lenge og vel etter bryllupsseksjonen. Mellom boblebad og leketøy og til sist ved siden av noen nydelige spekepølser fant vi et par bryllupsplanleggere og litt annet relatert opplegg. Ikke veldig inspirerende, og jeg må innrømme at konkurranseintinktet ikke akkurat løp amok. Vi gjorde oss fort ferdige og ble nysgjerrige på alt det andre som var på messa. Jubelen sto i taket da vi fikk øye på 'Il tempo gigante'. Siw måtte posere vedsiden av så vi hadde noe å vise jentene på jobben fra ekskursjonen. Vi ble også veldig imponerte av noen stearinlys som så akkurat ut som en halvliter med øl. Hva de ikke får til for tiden! Vi fikk også kjøpt noen julepresanger i antikk hjørnet. Jeg kjøpte denne søte kaninen til å ha bomull i, men den skal jeg beholde selv.