søndag 29. november 2009

London



Forrige tirsdag tok jeg meg en liten svipptur til London. Jeg har jobbet så mye i det siste og føler meg litt innesnødd, så da tok jeg en dagstur for å lufte meg litt og få litt ny input. Hovedfokuset var butikkeksponeringer, juledekorasjoner og Top Shop. kom heldigvis tidlig til Top Shop og ble helt overveldet.

Det var nok av inntrykk å suge til seg på klær, design, tilbehør osv. Fikk noen gode ideer til min neste høst-, strikke- og tilbehørskolleksjon. Resten av dagen brukte jeg til å tusle rundt for meg selv og bare se på alle lysene og menneskene. Fikk til og med tid til å lengte hjem til mann, barn og hytte og tenke på hvor heldig jeg er som har så mange flinke folk som jobber for meg. Utrolig hva en tur bort fra den vante tralten kan gjøre.




Nydelig juleatmosfære i Covent garden. Folk som skulle til lunsj og operasang.


Juledekorsjoner i covent garden.


Vinduene på Top Shop. Holdt på å gå helt i spinn.




Marmite hadde en hel butikk i Regent Street. Marmite er desidert noe av det verste jeg vet.




Steak and ale pie of course. Elsker engels pubmat!