søndag 19. desember 2010

Maren-Kr. smykkeskrin!

Fikk også denne koselige mailen med bilder fra Maren-Kr.



"Hei!

Fikk litt lyst til å vise hvordan jeg oppbevarer mine CM-juveler når jeg ikke har de på selvsagt! Jeg har en parfymegaveeske fra Lolita Lempicka som jeg fikk noen år tilbake. Den er genial til øredobber og annet smått fordi den bl annet har et magnetlokk og to rom - samtidig som lillatonene er så søte.. I det ene rommet ligger alt fra CM, mens i det andre har jeg dedikert til mine andre favoritt-accessories - klokke og ørdedobber med "TV-prøvebilde" på - samt et navnesmykke fra Tatty Devine.

Jeg legger også ved et bilde av hvordan jeg har hengt opp smykkene mine, fordi jeg har fått mye skryt for det. "Trefargene" på både opphenget og innsiden av klesskapet mitt er ikke så vakkert (skal definitivt males!), men det er utrolig praktisk å henge de slik for da har man god oversikt hele tiden og kan kjappere matche de klærne man skal ha på seg. Jeg har foreløpig kun ett CM-smykke, ellers er mye av det arvet, kjøpt sporadisk eller laget selv ;o)

Vennlig hilsen
Maren-Kr. Heier

http://marenhei.blogspot.com/
http://marenheiskyting.blogspot.com/"



Masse nydelige smykker og en veldig genial og dekorativ måte å oppbevare alt det fine på! Oversiktlig er det også. Og det er veldig bra å ha en litt lett blanding av nytt, brukt, arvet og fått. Da kan man også mikse og matche for å få til en helt unik stil.

PS Den pus-ringen er så fiiin!