søndag 19. desember 2010

We love Johanna!

Nå har jeg kommet hjem fra en heidundrende dag på jobb i Nedre Slottsgate. MayBritt (butikksjef) og jeg var på jobb fra kl 15-18 i dag, søndag. Var egentig forberedt på at det skulle bli litt sånn halvveis søndagslabert, men med en gang vi åpnet var det kø nesten helt til døra. Satt på facebook fredags kveld og fikk med meg statusen til MayBritt: 'Kunde: Hvorfor er det kø?' Hva skal man si til det?
Uansett; vår muse Johanna Öst fikk tilsendt en julegave fra oss. Vi er henrykte over å se at hun likte gaven vi sendte. Hennes blogg er verdt å lese for inspirasjon. Hun er så utrolig søt! Se http://blog.johannaost.com/2010/12/18/gifts-from-cecilie-melli#comments kommenter gjerne og fortell henne hvor smashing hun er. Fantastisk søt, sexy og inspirerende jente!
Til slutt: Jeg gleder meg til juuuuuuuul!!