søndag 9. januar 2011

Marthe


Det er ikke så kjempemange som gifter seg på vinteren, men jeg synes det er en fin tid for dem som gjør det til å invitere venner og familie i bryllup. Siden ikke alle andre gifter seg da er man liksom sikret at ens eget bryllup står mer frem hos gjestene. Man trenger heller ikke slåss om lokaler, datoer og alle andre ting som følger med. Alle har liksom bedre tid til bare deg.
 I november var jeg i bryllup til min gode venninne Marthe som jeg også var så heldig å få sy kjole til. Jeg har kjent Marthe i mange år og vi har hengt sammen i tykt og tynt så det var ikke vanskelig å føle fram en kjole når hun sa: 'den skal være høyhalset og med lange ermer'. Det var føringene jeg fikk, og så var det å komme opp med noe som bare var Marthe. Det datt ned i hodet på meg med en gang og jeg sa bare:'trust me' og så hadde ikke Marthe mer hun skulle ha sagt. Kjolen ble klar helgen før hun skulle gifte seg, for gode venner kommer alltid sist i køen når man har mye å gjøre. Marthe var ikke vrang og trallet og kvitret hver gang hun var på fitting. Vi storkoste oss med prosessen. Det beste for meg var at jeg fikk totalt frie tøyler. Det er venninna si det! Takk Marthe for det nydelig, vakre bryllupet og for at du er så utrolig grei og inspirerende!

Litt prøving for å sjekke at alt sitter som det skal

Sjekk den stussen!