mandag 14. mars 2011

HM åpning

HM åpnet ny butikk i Bogstadveien tirsdag 8. mars. Jeg var invitert. Tok med kameraet for å forevige eventet. Jeg var ikke den eneste. Her var det bloggere overalt og det vil jeg kalle en genistrek fra HM's side. Masse gratis markedsføring på nett nå i ettertid. Uansett, det var kjempegøy!



I 4.etg var det HOME avdeling. Sikkert første i norge

Fant også vakre Camilla Pihl i 4.etg. Hun hadde sin egen krok med sine utvalgte favoritter og en plakat med seg selv i 1:1 størrelse. Flere bloggere var representert på denn måten denne dagen. Camilla strålte som en sol.

En fin gjeng utstillingsdukker

Privat fotosession med Tommy.

Se hvem jeg fant i dokøen. Med sko laget av kjæresten.

Stephan!

Benyttet anledningen til å få handlet litt. Kjøpte flere fjonge safari outfits. Jeg skal jo til Afrika snart.

Fine Victoria

Patrik snurret plater og vi danset som om det ikke skulle vært tirsdag ihvertfall.

Det var en fin samling unge, freshe og hippe folk. Jeg storkoste meg!


Tusen takk HM for en fin fest. Fikk truffet både nye og gamle kjente, danset, drukket, spist og shoppet. Bra det ikke er hver uke, for det var skremmende gøy!