tirsdag 12. april 2011

Siste innspurt

Nå har vi jobbet dag og natt de siste tre ukene for å få kolleksjonen ferdig til i morgen.
Bildene fra fredag er også snart klare og jeg tror de blir dødsbra! Gleder meg til å vise alle. Tusen takk til jentene på jobb!! Takk for den uvurderlige innsatsen dere har gjort. Og ikke minst, det sinnsykt gode humøret alle har hatt. Jeg hadde ikke klart meg uten dere, jentene mine!! Kyss og klem fra meg!!!!!!!

Siw fikset middag til oss hver dag. Hun diskset opp med sushi, thai og pizza. Og litt øl og vin og annet snadder. Stemningen var på topp!

Anna var på besøk for å hjelpe oss litt. Kom tilbake Anna!!

Alle var i feststemning, utenom Liza Mari. Hun tok det hele veldig seriøst og sydde på spreng. Liza Mari drar i morgen til California på en velfortjent ferie og vi ønsker henne alle en vidunderlig tur. Ship o'hoi!