søndag 12. juni 2011

Regn, regn, regn


Det regner og det regner og man kan jo miste litt piften. Vi på systua velger å se litt positivt på det. Bare 80(!) kjoler igjen å levere ut til spente bruder denne måneden så det er egentlig helt ok med gråvær ute. Skuldrene begynner å krype godt oppover ørene ettersom stressnivået øker så da var det deilig med en fridag med regn også. Jeg gadd ikke stå opp i dag, men da klokka var halv to kjente jeg det var på tide å komme seg opp. Turen gikk da ned på Aker brygge hvor det var en slags sjømatfestival. Der tok Magnus og jeg meg litt paella og en øl. Turen gikk videre til min favorittbutikk, Narvesen ved Saga kino. Gud så lenge jeg kan henge rundt der inne og se på blader og bøker. Kjøpte med meg to poser med inspirasjon. Og gjett om jeg har kost meg inne i regnværet i dag. Masse inspirasjon til en ny kolleksjon og ny energi til å gi gjernet de siste ukene av brudesesongen.