søndag 4. september 2011

Snakes and roses

Nye varer igjen! Tenkte slanger og roser er et slags klassisk tema så jeg kjører det for fullt i høst.
Medusa sort ring 450,-. Never mind mine slitne arbeidshender. Swarovski krystallene blinker så fint i virkeligheten at du kan ikke se hendene likevel. Lurt?

Mrdusa ring Pacific Opal-farge 450,-. Finnes i 3 farger.

Finnes også som brosje med en liten hempe sånn at man kan bruke den som kjede. Stemmer for å henge den i en brun lærrem for en litt tøffere look. 450,-

Som her: Medusa smykke i sort med orange og opal striper 2050,-. Husk at den er enda mer stunning i virkeligheten. Jeg har valgt å kjøre mer mettede farger i høst for en slags matt look. Ikke så ekstremt bling, men gnistrende fantastisk likevel. Hodet er satt med en stor zircon.

Samme variant i sort og blank 2050,-.

Klassikeren Tiger skin 650,- er tilbake. Brosje med kjede slik at den får to bruksområder. Skal vi kalle den praktisk? Ja!

Nyhet i høst. Camelia rose i emaljert metall. Et lite sett av armbånd 450,- og øredobber 200,-,  men selges hver for seg.

Rose laget i samme form som Camelia, men med steiner. Denne har jeg kalt Ingrid etter Ingrid Bergmann rosen. Her vist som sett, men fullt mulig å bare kjøpe en av delene.
Øred: 200,-
Armb: 600,-
Smykke:650,-

Ingrid rose sett i Clear
Øred: 200,-
Armb: 600,-
Smykke: 650,-

ingrid rose sett i sort og grå
Øred: 200,-
Armb: 600,-
Smykke: 650,-

Lille Ragne 200,- er i hus i clear, rød, sort,lilla og pacific opal

Og Ragne 400,- i sort, clear, lilla og rød

Tilslutt har jeg fått en nykommer som jeg har valgt å kalle Småsporven 200,-. Den finnes som vist i brun og grønn. om noen av disse nye stylene kunne friste er det bare å komme innom butikken eller besøke din nærmeste forhandler. Det er såpass ferske varer at forhandlerne ikke har fått dem enda, men da må dere ihvertfall tipse dem om hva dere vil ha.
Og i morgen er det en ny uke med nye muligheter!