torsdag 23. august 2012

Gave og interiør-messa på Lillestrøm


Vi er på gavemessa på Lillestrøm om dagen. Her skal vi være fra i dag og ut søndag. Det vi håper på nå er å få flere forhandlere av både accessoirer, kjoler og cashmir. Vi har mottat kjoler fra vår produsent i Hong Kong og de er så fine at når jeg ser på dem føles det som jeg har laget dem selv!


Se det pene stativet med silkekjoler. Det er nå også mulighet for butikker andre enn min egen å selge Cecilie Melli kjoler. Så nøl ikke med å komme innom meg på gavemessa eller ta kontakt med butikken om du er interessert. 


Her før standen vår ble ferdig. Vi gjør jo alt selv så her er det Kirsti som kryper rundt på gulvet.


Nydelige draperinger...


...og volanger


og et hav av blomsterøredobber



Her er cashmirstrikken som jeg også er veldig fornøyd med. Kjolesesongens vinner bør bli denne boleroen som ma kan få i flere farger som passer til julekjolen.





English: I'm at a trade fair at Lillestrøm, Norway. Waiting for retail customers for my beautifully manufactured dresses, cashmere knits and accessories. So come on over!