mandag 19. juli 2010

Ferietid

I dag er egentlig ferien min over. To late uker på hytta. Litt for late egentlig. Gleder meg til å komme tilbake på jobb. Som sagt har jeg kjempemye å gjøre med den nye butikken. May britt har begynt å jobbe hos meg så da regner jeg med at det blir sving over sakene. Hun er ikke kjent for å ligge på latsiden. I kveld skal vi ned i den nye butikken og planlegge litt.
Her er lokalene. Det blir 100m2 med Cecilie Melli lykke

Har fartet litt rundt og samlet inspirasjon til innredningen. Det blir en overraskelse om hvordan den skal se ut. Skal jeg ha lysekrone mon tro?

Hva med en skjellformet stol i nervøs fløyel? Forøvrig det eneste man skal bruke nervøs fløyel til.

Eller hva med en gigantisk puff med glassben og stoppinger i Swarovskikrystaller?

Noen kister i gull skal jeg ihvertfall ha.
Gull er forøvrig høstens metall på smykker og tilbehør.