mandag 19. juli 2010

siste hong kong

Ja nå er det vel snart nok med Hong Kong bilder, men vi hadde jo så herlig. Det var en deilig forsmak på ferien. Jeg er for tiden på ferie på hytta mi i Enebakk, men de andre jentene er på jobb og sørger for at maskineriet går. Butikken er åpen i hele sommer.
Jeg driver også og planlegger åpning av ny Cecilie Melli butikk. Den skal åpnes i midten av august i Nedre Slottsgate i Oslo. Det blir en ren tilbehørsbutikk. Slik kan vi holde kjolekundene litt for seg selv i Theresesgate, så de får den gode gammeldagse servicen vi ønsker å gi. Det har begynt å komme flere kunder, som skal handle tilbehør, og den lille butikken vår er smekkfull av folk til tider. Det skal vi snart gjøre noe med! Innimellom soling og spising, ringer jeg litt og kjører og fikser ting. heldigvis føles det som ferie likevel.
Bassenget og utsikten på hotellet

Siw tar seg et bad på den ene soldagen på en uke
Siw, min trofaste høyre hånd, og jeg på båttur
Roomservice når vi ikke gidder å gå ut. Menyen er utsøkt. Restauranter på hotellet er bl.a Nobu og Spoon med Alain Ducasse og da kan det ikke bli helt feil.
Riktig så koselig
Det var også Siws bursdag mens vi var på tur så da spanderte jeg frokost i London.

Jeg elsker å handle beautyprodukter i hong kong. Her har de noe for det meste. Den rosa dingsen er klemme for å føne pannelugg (genialt). Tape til vonde føtter, også lurt. Mamma bruker gaffatape, men nå slipper vi det. Strømpebukse som forbrenner 430 kalorier i timen når man har den på. Spennende... Rynkeplaster, osv...