tirsdag 27. oktober 2009

Here we go again

Før jeg dro på hytta for helgen måtte jeg få meg med et party til. Nemlig åpningen av By Malene Birger butikken i Hegdehaugsveien. Siw, Inger Johanne og jeg tok på oss finstasen og kom oss avgårde midt i x-factor sendingen. Var det forresten noen som så hvor fin Charlotte Thorstvedt var i den røde blondekjolen min? Jeg er beæret. På by Malene Birger var det smekkfullt med stilige mennesker. Mange av de samme som jeg møtte dagen før på pressevisningen. Vi kunne ta opp tråden der vi slapp og kose oss videre med litervis av champagne. Legger ut litt bilder av fjonge folk som leker sild i tønne. Nå er det forøvrig total detox. Fikk bok av Jillian Michaels i posten i dag om 3 secrets for naturally balancing your hormones for a hot and healthy body! Og den utelukker all form for alkohol. Det gjør ikke noe for jeg er lei champagne, uansett!