lørdag 20. februar 2010

Tone-kjolen

Har hatt det litt travelt i det siste med innkjøpere og annet spennende arbeid. Etter God Morgen Norge på tirsdag fikk jeg vannvittig mange telefoner med folk som likte det de hadde sett. Det var både fra butikker som ville bli forhandlere og potensielle privatkunder som hadde lyst på strikken min. Det var utrolig motiverende. Samme dag var det bilde av Tone Damli Aaberge i min kjole i Berlin på den røde løperen til Gullbjørnen. Denne kjolen ble opprinnelig oppkalt etter Tone da hun brukte en lakserosa versjon i Idol strobandaften i 2005, tror jeg det var. Den gangen ble det telefonstorm hos TV2 med folk som ville ha denne kjolen. Den har vært i sprtimentet mitt siden og det er ikke få som har giftet seg i Tone kjolen. Det var derfor litt gøy at hun ville bruke den igjen i en annen farge. Jeg er stolt av Tone og synes hun er en perfekt ambassadør for mitt design.