søndag 21. mars 2010

Sånn vil jeg ha det! Litt inspirasjon

Nå som våren er i anmarsj, faktisk, og lyset siver inn mellom gardinene legger jeg merke til hvor støvete og ufresht det er hjemme. Det er ikke så gøy å sette i gang med vårrengjøringen uten å kunne bringe noe nytt inn i hjemmet. Uheldigvis finner jeg ikke det jeg har lyst på og har derfor saumfart nettet for litt inspirasjon. Her er noen bilder av hvordan jeg vil ha det hjemme og hva jeg trenger for å få det til. Alt er vintage og funnet på amerikanske blogger og ebay, seff. Om noen har et teakbarskap de kan avse så bare ring! Jeg har kjøpt ny seng på finn.no, men ikke hentet den enda. Den er kjempeflott, med nattbord til også. Legger ut bilder når de er i hus. Utenom det så spirer det i vinduskarmen. Gresskar, basilikum, purre, roser, valmuer og fioler. Trenger også tips til ny tapet i stua. Noen som har forslag? Nå er det vår!
Tenk så proft å servere gjester fra dette sinnsykt fine barskapet. Drømme, drømme...
Art Deco nattbord. De jeg har kjøpt på finn er fra samme epoke.
Trenger også å male på soverommet. Vurderer peach. 25 år siden sist jeg fikk lyst på den fargen.