fredag 25. juni 2010

En liten hilsen fra Hong Kong!


Endelig er jeg tilbake i Hong Kong, og denne gangen har jeg tatt med Siw. Er her i forbindelse med jobb men nyter selvsagt deilig mat, fantastisk bra shopping og et hav av impulser.

Bor på samme hotell som sist; Hotel Intercontinental. Dette er utsikten fra rommet vårt med sjø og basseng rett utenfor. Det er favoritthotellet mitt, og føles nesten som et andre hjem. Her er det egen SPA og den beste (og dyreste) frokosten jeg har smakt med ferske smoothies, egen kakeavdeling og kinamat selvsagt.

 
Vindusdisplay med kaniner

  
Litt shopping må til!

 
Og se hvor mange herlige kjoler og klær vi har kjøpt. 


 Og mye 'tvilling-shopping'...

Skal være noen dager til, så skal holde dere oppdatert om hva som skjer. Å ja, jeg hører rykter om at Cecilie øredobbene i grå, sølv clear, sort osv er kommet i butikken igjen!