tirsdag 8. juni 2010

Resort

Det er snart tid for å ta i bruk sommergarderoben. Nå har vi jo hatt det varmt en stund, men det skal visst regne hele uken så da fikk jeg ikke funnet fram sommerkjolene. Har sjekket ut nye resortkolleksjoner på style.com og jeg ble ikke akkurat overinspirert. Fant noen godbiter som jeg vil dele med dere. Tror jeg skal ta turen til Fretex for å finne noen fine 70-talls sommerkjoler. Det er det som frister i år. Holder også på med sommerkolleksjon for 2011 og da skal dere se at det kommer noen 70-talls inspirerte kjoler. Orange i alle sjatteringer er min farge for neste sommer, så bare gled dere. Kjøpte nettopp en orange lipgloss fra lookfantastic.com som jeg skal tyvstarte med.
Resort kolleksjonen fra Dior
Sånn vil jeg se ut på ferie
Erin Fetherston, enkel eleganse
Den perfekte fargepaletten fra YSL