søndag 14. november 2010

Cecilie Melli julegavetips: Ta vare på skattene!

Opp igjennom tidene har jeg samlet på fine smykker og vakre småting. Det er masse forskjellig og mange gir gode minner fra venner, famlie eller fra reiser. Det første smykket jeg husker at jeg fikk; var et kjede med Lilleulv av pappa. Jeg ønsket meg det en gang han skulle på jobbtur. Og jammen fikk jeg det også. Det tok litt tid før jeg skjønte at det ikke bare gikk ann å ønske seg ting og så fikk man det! :) Gratulerer med farsdagen til alle papper forressten. Og takk for at man har fått sånne Lilleulv-smykker og troen på den uendelige verden!

Det viktigte når man har samlet opp så mange juveler, - om det er i edel eller bare i "gode minner" forstand, er å ta vare på smykkene. Det beste er å ha de oppbevart pent i et smykkeskrin e.l. I Cecilie Melli-butikken i Nedre Slottsgate fører vi også smykkedisplayene fra Onmii. Det fine med de er at man kan vise frem smykkene samtidig som de henger pent. De er norskproduserte og designet av Johan Verde. Onmii-display er perfekt til jenter som har drøssevis av fine smykker som bør frem i lyset.