mandag 31. januar 2011

Costume Awards

Dette har vært noen begivenshetsrike dager!  
På torsdag var Siw og jeg så heldige at vi var invitert på Costume Awards. Costume sine fester er også alltid utrolig gjennomførte og glamorøse, vi gledet oss skikkelig. Jeg vant forøvrig pris for Beste Designer for noen år siden. (Utrolig stas!)  Da var festen på Bølgen&Moi, mens denne gangen var det i Kulturkirken Jakob. 


Dresskoden var BLACK, så alle så ganske så stilige ut! Ulempen var at det var litt vanskelig å kjenne igjen folk i "uniformene" sine. Så tror kanskje vi gikk "glipp av" flere kjentfolk der. :) 

 Jeg hadde dresset meg opp med sort chiffonkjole,
masse emaljerte armbånd og sorte Berryøredobber.

 - med designer Daniel Sørensen.

 Helene Hjellen vant pris for Beste Nykommer! Hun er studine ved Esmod (ferdig nå til våren) og jobber deltid hos meg. Helene står helt til høyre og vinnerkjolen hennes er den sorte og grønne.
Vi  gratulerer og er alle veldig stolte!

 Henriette Stenstrup var konferansier, - og et godt valg av Costume. Konferansierer har en tendens til å bli litt småkleine, men Henriette var utrolig vittig. Ellers vant også Tone Damli pris for Best Kledde Kvinne, Daniel Franck for Best Kledde Mann og Leila for Beste Designer. Og sikkert noen fler da. Grattis!

Etterpå bar ferden videre til Norma Sass release på Internasjonalen.
En fin fin avslutning på kvelden!