mandag 3. januar 2011

Et nytt år!

Guuuuud så deilig det var å være tilbake på jobb i dag! Vi har likevel hatt stengt i begge butikkene for å kunne gjøre ferdig varetellingen. Fikk ikke solgt ut alle varer til jul så der er faktisk en del kule ting igjen. I dag fikk vi ny leveranse av de gode gamle runde øredobbene også så om noen fikk en farge de hadde fra før til jul er det bare å komme og bytte. tenkte jeg skulle gi dere noen glimt av hva jeg har tatt meg tid til i jula. Ingen data, ingen tv, kun familie, musikk, dansing og spising. Har vært på jobb hver dag i romjula som var ekstra lang, men det var jo bare koselig i forhold til galskapen før jul, som også var ganske morsomt. Vi hadde forresten et to timers morgenmøte i dag for å planlegge første halvår og det lover godt. Mye morsomt på plakaten i år også så følg med! Og så skal jeg begynne å trene...

Fant fram tegnesakene og koset meg med Leo, og Ida som var på besøk

Da vi ble lei av å tegne danset vi på kjøkkenet til Rihanna og Madcon. Måtte lære Ida noen moves. Rude boy er favoritten min. Pokerface er Idas.

Så var det tid for gåselever med kompott som Magnus hadde laget. Mmmmmm!

Nyttårsaften feiret vi hos mamma i Kongsvinger. Lillesøster Christine og Magnus i full sving på kjøkkenet.

Jeg måtte ta på meg alle klærne mine og ut i blåtimen for å fotografere med mitt nye kamera som jeg fikk til jul. Med det er det ingen sak å ta vakre bilder.

Full fres

Lois synger snapsviser. Vi lærte ungene å si snaps før de skulle tilbake i barnehagen. De tror brus heter snaps.

Ut på tur igjen i det nydelige været

Ble litt våryr i det fine været og begynte å tenke på 17.mai. Ikke lenge til nå.

Otto i solnedgang.
Og så var jula 2010 over...