mandag 10. januar 2011

Løst og fast om starten på et nytt år

Første uke i 2011 har vært travel. Masse å gjøre på jobb og mye jobb å gjøre hjemme også. For det første var det den .... varetellingen som kommer hvert år. Like mye styr hver gang. Da den var gjort gjorde vi om butikken i Theresesgate til brudesalong.



 
Nå må alle som vil inn ta av seg skoene, så ikke kjolene blir skitne av all slapsen som kommer inn. Vi har hengt opp lapp på døra om at de som ikke orker å ta av seg, kan gå ned til May Britt i Nedre Slottsgate. For i Equipering får man fremdeles lov til å gå med sko!

Vi har hatt mange prøvetimer allerede med kommende bruder som skal gifte seg til sommeren.
Kjempegøy å få sett de nye modellene på.


Min kjære sønn ble 17 år denne uken. Tenk det! for 17 år siden kom jeg som en veldig gravid 19 åring til Oslo for å prøve lykken. Og det har jo gått greit. Deilig med så store barn! Og snille er de og!!

Har startet på noen nye kolleksjoner. Bl.a ny smykkekolleksjon.
Her er litt av inspirasjonen.


Og her er litt mer inspirasjon, men jeg sier ikke til hva.
Det får dere se senere...

Andre ting som skjedde denne uka var at Anniken Huitfeld var på idrettsgalla i en av mine blå chiffonkjoler, men det har jeg ikke klart å finne noe bilde av. har noen andre sett det?

Dere må også følge med når Melodi Grand Prix starter med delfinaler; for da dukker Anne Rimmen opp i en spesialsydd kreasjon.
Jeg skal også en tur til Paris i februar for å hente mer inspirasjon og stoffer. Og så en tur til Afrika! Kan ikke si hvorfor enda, men jeg lover å fortelle alt når jeg kommer tilbake.
Dette året lover godt!