søndag 13. mars 2011

Sprell!

Har fartet mye rundt i det siste. Derfor litt lite oppdateringer av denne sorten på bloggen.
Forrige helg dro May Britt og jeg til Stavanger for å besøke en av våre forhandlere Rom for Mer. Vi tok med kofferter med kjoler og smykker og hadde avtalt med et par om å prøve brudekjoler og forloverkjoler. Hadde rabatter på kjolene for dagen, men pga av dametremila på ski var det ganske så stille i Satvanger sentrum. Vi koste oss, da.

Hadde rigget meg til ved prøverommet. Her kom Magnus og ungene inn for å hilse på. De koste seg på byen mens jeg var på jobb. Møtte mange hyggelige stavangerfolk og flere etterlyste en Cecilie Melli butikk i Stavanger. Kanskje jeg burde virkeliggjøre den fantasien ganske snart? Utrolig hyggelig med oppmuntrende og motiverende kommentarer fra folk.

Rom for mer er en utrolig fin interiør-og livsstilbutikk med masse fint å kjøpe. Her er veggen med strikken min. Cardigans, kjoler og gensere blant masse annet fint. Jeg klarte å handle meg både lampe og duftlys.

Marita og Ingrid gjorde en kjempejobb med å hjelpe kunder som hadde kommet for å prøve kjoler.

May Britt bak alle koffertene med stæsj.

På kvelden samlet alle 'ungdommene' i familien seg for å feire Magnus' bursdag.

Å se som vi koste oss. Lett for at vi ler oss ihjel når vi samles.

Etter middag var det disco på Cementen. Vi danset i flere timer. Kan kanskje se det bittelitt på Magnus at han begynte å bli litt trøtt.

Mr and mrs på dansegulvet

Dagen etter var det middag for resten av gjengen. Gamle og unge. Bacalao på menyen som pappa hadde brukt hele dagen på å lage. Nam! Godt etter en lang natt på byen.

Småjentene holdt teaterforestilling for oss. Så søte!