tirsdag 15. mars 2011

Trunk show på Geilo

Forrige helg tok vi turen til Geilo og Dr. Holms hotell. Jeg var invitert av en av våre forhandlere Venke på Bror og Søster. hun hadde invitert til trunk show på hotellet med catwalk og modeller som jeg kunne få vise kjolene mine på. 100 pers troppet opp og jeg må innrømme at jeg var overveldet over oppmøtet.

Her er jentene backstage. Vi drikker vann for vi ble ganske nervøse og tørre i munne da vi så hvor mange som hadde kommet. Ikke noe champis her.

Søte jenter som fikser seg selv. De gjorde en formidabel innstats for å gjennomføre noe vi tok veldig på sparket.


Her er Venke som suser forbi i bakgrunnen. Søte Ina i kveldens kjolehit.

Etter vel gjennomført bragd tok jeg gutta mine og Magnus med på Dineren med påfølgende bowling

Leo ikke helt fornøyd ettersom mamma haler innpå med poeng

Har stilen inne. Og kule sko!

Min første gang på afterski. Topp stemning med disse to.

Noen bilder i baren før leggetid. Man blir veldig trøtt av fjelluft.

Dette er ikke utsikten, men et nydelig maleri jeg fant i lobbyen på hotellet. Likte selvfølgelig de rosa fjellene med den lyseblå himmelen.

Felix og jeg alene ved bordet søndag morgen. Takk til Venke og Dr.Holms for et deilig opphold. Togturen opp og ned var også deilig så jeg må nesten si takk for det til NSB. Fikk også litt tid til boblebad og steamrom i spaet så nå er vel batteriene ladet for en ny uke.
Neste helg bærer det avgårde til Kenya!!