søndag 10. juli 2011

Hong Kong igjen

Har vært i Hong Kong igjen. Andre gang på to mnd. Jobb jobb jobb, alene denne gangen. Take away middager. Nam! Fikk lyst på den kråkebollerognen akkurat nå.

Tidlig opp sånn at jeg fikk tid til å sole meg litt og lese mens det var vær til det. Litt sånn som hjemme at du må skynde deg ut mens du kan. Lå her og koste meg og ble oppmerksom på banking og jobbing høyt oppe et sted. Så meg rundt og fikk øye på....

....arbeidere i et bambusstillas på toppen av nærmeste skyskraper. Hjelp!!

Tok fergen hver dag i stedenfor metroen over til andre siden. Nydelig!!

Siste dagen bevilget jeg meg en liten fjelltur til Victoria peak. Det er så vakkert at det ser helt fake ut.

Meg selv alene på fjelltur. Blir alltid helt kokko på håret i Hong Kong. Krøllekaos de luxe.

Meg selv alene på båttur.