lørdag 24. desember 2011

God Jul/ Happy Christmas!


Trodde dere jeg hadde glemt siste luken i kalenderen?  Neida, bare litt treg. Nå er julebalubaen over i butikken for vår del. Vi var veldig spente på hvordan det ville gå nå som vi hadde kuttet ned på arealet i butikken. Jeg må si at det har gått over all forventning. Kundene har vært blide og ventet tålmodig i kø mens jentene i butikken har pakket gaver til den store gullmedaljen. Tusen takk alle som har vært på vakt i butikken i desember. Dere har gjort en formidabel innsats! Vi er på plass igjen fra tirsdag kl 12-17 om det var noe noen glemte å kjøpe til nyttårsaften.
Jeg har lagt merke til at det er mange faste som har svart på spørsmål på julekalennderen vår. Det jeg vil ha dere til å gjøre i dag er: de som ikke har vært så heldige å bli trukket har nå sjansen ved å fortelle meg hvorfor akkurat du fortjener dette nydelige glassperlesmykket.
God Jul alle venner!