søndag 6. desember 2009

Julegaver

Ja... mitt hotteste tips er jo selvfølgelig å handle alle presangene i min butikk! Nå tror jeg kanskje alle jeg kjenner har fått alt jeg har tidligere så jeg prøver faktisk å finne på noe nytt. Hørte at neste søndag skal Food Story på Grünerløkka ha julemarked i bakgården med flere butikker som skal ha boder der så det er jo et godt tips. Tar gjerne imot flere gode ideer på bra gavekjøp. Ettersom jeg jobber hver lørdag og søndag hele desember tenkte jeg å finne flesteparten av presangene på nett, men det begynner jo å haste litt med det. I dag fant jeg en side med masse spennende og kule ting. Den heter http://www.flamingo.no/ . Sjekk den ut og se om du finner noe spennende. Jeg fant flere ting jeg har lyst på selv, og det er jo litt typisk å bruke minst halvparten av julebudsjettet på meg selv. Se de fine tingene jeg fant:

Utrolig søtt pigtail sett. Dette er noe for de skjønne små niesene mine.

Denne plastkurven vil jeg ha selv til å ha varme rundstykker i på søndagsmorgener.



Og denne fantastiske hårspennen med Dirty Dancing motiv. Nydelig!