torsdag 22. juli 2010

Hytta

Har fortalt om hytta mi i Enebakk før. Et sted jeg har blitt veldig glad i. Det beste er når man på fredagskvelden etter en lang og hard uke hastepakker bilen og freser ut, fyrer i peisen og sovner i en god seng for så å våkne til fuglesang. Det aller beste er at det er kun 30 min hjemmefra. Jeg mener personlig at Enebakk er en uoppdaget perle for oss Oslofolk. Flere burde investere i et lite skur ved et lite vann der ute. Frisk luft og fred... Noen oppgraderinger ville 'vi' gjøre. (med 'vi' mener jeg Magnus og meg). Mens jeg var i Hong Kong, snekret han veranda til meg som overraskelse til jeg kom hjem. Vi hadde to års bryllupsdag i sommer og da er jo ny veranda en fantastisk gave!

Har man fått veranda må man også ha hammock og utestoler.De nye stolene er også kjempefine inne.
Stolene heter Acapulco. Jeg drømmer meg vekk...
Og noen nye blomster. Nå venter vi bare på finværet.