søndag 19. juni 2011

Klart for avreise

I dag er symaskinen hjemme pakket ned for sommeren. Den har duret og gått hele juni på kveldstid og jeg lurer egentlig litt på hva naboene har av meninger om det. Men nå er jeg ferdig med all brudekjolesying for sommeren og klar til å dra en tur til Hong Kong. Here I come!!

Elsker disse chiffonrosettene, men det er ikke bare bare og lage en kjole med disse på. Det tar sin tid for å si det sånn...

Ny chiffonfarge. Rustbrunt er tilbake!

Otto og Lila holder meg alltid med selskap. Jeg har to levende kosebamser som tuller rundt i leiligheten. Otto er veldig trendy om dagen i orange og hvitt.

Mamma holder meg også med selskap. Hun har raidet sengetøybeholdningen min for å hekle kjempefine matter. Her om dagen fikk hun forsyne seg av restehaugen på jobb. Det blir litt av noen flotte matter laget av alle de nydelige chiffonrestene mine.

Her er det silkekjoler i hauger og lass!

Favorittfargene mine om dagen!